'Cause it's the every little things you do :')

Friday, November 16, 2012

Play hard. Work hard. Study hard.

This whole week holiday I've been going to shop like there really got no tomorrow -.- OMGGG! Time to start my assignment again! Yeyyyyyyyy :D Law law law kill me with all your fucking cases ! Buahahahaha ! Mama not gonna scare of you :P 

You might said I got lost control of hanging out like nobody business :P Teeeheeee Cause I really got so much people to meet up of =) I've been working so hard for money and study so hard for future why not play hard for just a WEEK ? No wrong right ^^ giving myself excuse not to do assignment only. At least feel not so SINFUL ? XD

Recently addicted to this song after having some K session w Vonou's gang last few days =P
Each and every word of this lyrics best describe my feelings <333 Emo Emo*



音樂停止了 引擎熄火了 
窒息的溫柔 尖銳得赤裸 
一刀一刀 往我心上割 往傷口裡戳
那麼折磨 為了甚麼 
別說你難過 別再安慰我 
最爛的理由 是你配不上我 
我沒有你想像中脆弱 我會好好的 
沒有甚麼 罪不可赦 
再痛的痛苦淚水 換不回 一點點感動 
我不怪你 不是你的錯
再深的深情容忍 也不能 讓你再愛我 
我不怪你 不是你的錯 
別說你難過 別再安慰我
最爛的理由 是你配不上我 
我沒有你想像中脆弱 我會好好的
沒有甚麼 罪不可赦 
再痛的痛苦淚水 換不回 一點點感動 
我不怪你 不是你的錯
再深的深情容忍 也不能 讓你再愛我 
我不怪你 不是你的錯 
再痛的痛苦淚水 換不回 一點點感動
我不怪你 不是你的錯 
再深的深情容忍 也不能 讓你再愛我 
我不怪你 不是你的錯
我的世界 沒有你 也許更遼闊
就到這裡 錯了又 如何

你说我变得绝情了,我说我变得成熟了。
</3

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers